Monday, June 16, 2008

Can you actually faint when you're scared?

My heart beats a million times faster. Is this normal? owh noo..
dubdab,dubdab.. erkkk..
yeaah.. it was happened last nite.. huhh!!
punyer la takot!! erkk sampai kan x leh nk handle diri sdiri..........
huhh..........kiranya nervouse tahap maksima dah tu.
ni la my first time mgalaminyaa.
tapi takot krn apa..?
krn takot bout sumthing la.
masa tu jugak saya tgh on call dgn si dia..
saya mgadu apa yang blaku pd diri saya.
saya x tak dapat mgawal keseimbangan bdn/perasaan sdiri..
laluuu saya tabaring di lantai utk sketika..erkk
hp ku turut tcampakkk..
saya rasakan mcm kena satu kejutan letrik jerkk.
saya mula menggigil. tapiii saya rasakan pikiran ku ni tetap bcakap dgn si dia..
(yanggg!! sayang takut...mcm mana ni yang.. takutt)
selang beberapa minit kmudian
saya mula sedarr..
saya menggagahkan diri utk bdiri n mencapai hp yang brada di lantai.
pikiran ku tetap bepikir. " eh kenapa la tbaring kt lantai ni? seingat saya lah tgh on call dgn dia tapi kenapa phonee brada jauh n di lantaii".
kpala saya bepusing pusing..errkk.
saya mengagahkan kaki ini smbil bjalan tehuyung hayang ke katil...
kepala kuuu peninggg...peningggg..........
bdn ku terketar ketar ksejukkan.. laluuuuu ku baringg..
--------------
si dia call balik.
suaranya agak kerisauan...
"yang! yang!! naper ni? jatuhh..? yanggg!!
sayang ni call mama ok........tido dgn mama ok
takperlu la dgn suara menangis.. menangis sekuat hatii
sakit la yangg....takottt!!! sakitttt bdn2 ni yanggg.. sakittt......."
saya merasakan siku, kpala & belakang saya ni agak sakit krn jatuh mhempap lantaii..erkkkk
hinggkan skg saya masih merasakan ksakitan nya.
sob*sobbb......
yangg balik la cepatt..sayang ni sakitt ;(

saya msih dlm ketakutann........ ;(
merasakan sungguh2 tidak selesa.. kdangkala agak kepedihan.
takot la yang...

2 comments:

~ mizzAmy ~ said...

~ ann, maybe sebab u tak makan kot. jgn la sampai tak mkn langsung. tak elok utk kesihatan tau. diet tue mmg la diet tapi kena cara yg betul. skang dah ok ke belum? ~

Nik Nurehan said...

opss mizza. bkn krn diet la. gara2 bdn x cukup air/sayuran/buah (fiber)