Saturday, May 31, 2008

Tutt, tutt....sms masuk loll

he just sending SMS message form me until now..
but i doens't reply it................
eh! ada la skali dua itu pum nk x nk reply jerk.
he has call me until now. tapi saya langsung x angkat..
eh ada time2 tu saya rejeck, ada tu pakai x angkat. ada tu angkat x cakap langsung.. huhu.
huh. malas. no mood.
benci! benci.

antara sms dia:-
- x syg sayang ni la toww.. (kami dua mmg suka guna ayat neh) keke.

- sayang.. kalau on hp angkat tau..

- sayang...sayang..

- sayang.. tlg yang..

- yang, tlg la akat phone okey..

- syg ni yang salah. ermm, nape jd mcm ni hari ni.. syg ni windu kamu yang. yang love u.

- sayang... tlg syg ni. mintak maap bebanyak. syg ni yang salah. ermm angkat phone yang.

- sayang xnak ckp dgn syg ni ko..? sayang..??

- sayang.. jgn majuk n terkilan yang. sayang.. naper x nak ckp ni..? sayang.. jangan mcm ni yang..? yang..

- yangg. ckp la apa yang bkh buat syg tu maapkan syg ni..?

- sayang. adakah cinta n kasih sayang yang syg ni berikan utk syg tu x cukup iklah dr seluruh jiwai raga syg ni.? syg ni hanya boleh buat yang setakat syg ni termampu je yang. syg ni sayang kamo sgt2. syg tu sgala gala bg syg ni. yang, syg ni x mampu syg ni buat syg ni usaha juga. syg ni hanya mahu lihat syg tu hepi, gembira yang. yang.. syg ni x gunakan. syg ni buat syg tu maraha2 pd syg ni kan.

- sayang duk buat apa ty? hurm, sayang. reply la sms syg ni. x nak cakpa dgn syg ni lg ko.? yang,,, syg tu miscall ek kalau nak cakap dgn sayang ni. pastu syg ni call ek. tak pum reply la msg ni... sayang! sayang!! reply la.

- sayang. udah ekk. syg tu lah membuatkan syg ni gembira, sedih,majuk, geram.. bg syg ni syg tu lah satu satunya org yang betul2 membuatkan hari syg ni lalui mjadi lengkap dan sempurna. dr syg tu jugalah, syg ni sempurnakan hari2 yang dilalui dan mematangkan diri syg ni utk bsama kamo. utk diri syg ni. syg ni mahu org yang syg ni sayangg betul2 hepy. x nak org yang syg ni sayangg susah,sedih dlm hidupnya bsama syg ni. utk diri syg ni sendiri x kisahlah apa terjadi pun. hidup syg ni lengkap jika lihat org tsayang betul2 hepy besama syg ni. yang love u.. love u so much sayang..ermm

- syg ni mahu pujuk kamo yang tgh majuk.. mahu sejukkan hari kamo yang tengah hot. mahu letak2 ais jer. sayang.. jangan majuk okey. tahu la syg tu dah lama x majuk.. jangan majuk2 lg ok.

and more..
belambak sms dr dia.. huh... bayangkan la dr 12 td until noww.................

2 comments:

++ zatuL naNi ++ said...

beshnye kene pujuk..
kak ann cepat2 la cair..
pg esok nk g brekpes together ngn cik kerie.. =)

Mr Witch said...

yerr la...malunyerr..kekeke...:D